Die onderwys van Geskiedenis in die middelbare skool

Show simple item record

dc.contributor.postgraduate Havinga, Johannes Frederik Eloff
dc.date.accessioned 2017-02-10T06:49:55Z
dc.date.available 2017-02-10T06:49:55Z
dc.date.created 1937
dc.date.issued 1937
dc.description Dissertation (BEd Hons)--University of Pretoria, 1937. en_ZA
dc.description.abstract Die geskiedenis mag wel nie direk in tasbare dinge omgesit word nie, tog verryk dit die lewe met dinge wat nie deur ‘n ander vak verskaf kan word nie. Net soos filosofie en kuns ‘n sekere vorming aan die mens gee, so bring geskiedenis sy besondere vorming. Om geskiedenis van die jeug te onthou, sou net beteken dat die uitkyk in die lewe vereng en 'n oppervlakkige oordeel meegebring word. By die behandeling van die doelstelling sal die noodsaaklikheid van geskiedenisonderrig duideliker navore kom. af_ZA
dc.description.availability Unrestricted en_ZA
dc.description.degree BEd Hons en_ZA
dc.description.department Education Management and Policy Studies en_ZA
dc.identifier.citation Havinga, JFE 1937, Die onderwys van Geskiedenis in die middelbare skool, BEd Hons Dissertation, University of Pretoria, Pretoria, viewed yymmdd <http://hdl.handle.net/2263/58966> en_ZA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2263/58966
dc.language.iso Afrikaans af_ZA
dc.publisher University of Pretoria en_ZA
dc.rights © 2017 University of Pretoria. All rights reserved. The copyright in this work vests in the University of Pretoria. No part of this work may be reproduced or transmitted in any form or by any means, without the prior written permission of the University of Pretoria. en_ZA
dc.subject UCTD en_ZA
dc.title Die onderwys van Geskiedenis in die middelbare skool en_ZA
dc.type Dissertation en_ZA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record