Random variables : a CAI tutorial in statistics for distance education
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
University of Pretoria
Abstract
Available in Afrikaans only Die navorsingsverslag dokumenteer die instruksionele ontwerpproses van 'n rekenaar gesteunde tutoriaal (RGT), "Random Variables", een van 'n reeks van nege soortgelyke tutoriale wat as aanvulling tot die geskrewe studiegids vir 'n eerstejaar kursus in Statistiek by die Universiteit van Suid?Afrika (Unisa) gebruik word. Die instruksionele benadering wat in die RGT gebruik is, probeer om kognitiewe ondersteuning te verskaf en om 'n intuitiewe begrip van abstrakte konsepte aan te moedig. Die doel is om die geisoleerdheid waarin afstandsonderrig studente verkeer, te verlig en om groter interaktiwiteit met die studiemateriaal tot stand te bring. Formatiewe evaluering het 'n sentrale plek in die instruksionele ontwerpmodel, wat analise, ontwerp, onwikkeling en implementering insluit, ingeneem. Die formatiewe evaluering is in vier mikro?stadia, naamlik vakkundige resensie, prototipe, loodstoetsing en veldtoetsing gedoen. Die navorsingsresultate het daartoe gelei dat die tutoriale as sulks verbeter is. Dit kan ook verdere navorsing op die gebied van summatiewe evaluering rig en lei. Die navorsingsverslag moet saamgelees word met die loop van die program "Random Variables", wat op disket beskikbaar is.
Description
Thesis (PhD)--University of Pretoria, 2002.
Keywords
Distance education, Intuitive understanding, Instructional design model, Computer-assisted tutorial, Formative evaluation, Statistics education, UCTD
Sustainable Development Goals
Citation
Fresen, JW 2002-10-30, Random variables : a CAI tutorial in statistics for distance education, PhD Thesis, University of Pretoria, Pretoria, viewed yymmdd <http://hdl.handle.net/2263/28836>