Language and culture restrictions in K-12 non-public schools in the United States : exploring the reach of federal non-discrimination law and implications for South Africa

Show simple item record

dc.contributor.author Mawdsley, Ralph D.
dc.contributor.author Beckmann, Johan L.
dc.date.accessioned 2014-01-24T07:10:16Z
dc.date.available 2014-01-24T07:10:16Z
dc.date.issued 2013
dc.description.abstract In hierdie artikel ondersoek en vergelyk ons aspekte van die beperking sowel as die beskerming van taal- en kultuurregte in skoolverband (onafhanklike skole in die Verenigde State en openbare skole in Suid-Afrika). Ons doen dit deur grondwetlike en ander bepalings te bespreek en geselekteerde regspraak in die twee lande onder die vergrootglas te plaas. Ons ondersoek ook die samehang of gebrek aan samehang tussen die konsepte taal en kultuur in wetgewing en in regspraak. Ten slotte dui ons enkele besluitnemings- en bestuursimplikasies vir rolspelers in die onderwys aan en oorweeg ons ook die rol wat wetgewing en regspraak sou kon speel in die voortbestaan of ondergang van minderheidstale en -kulture. af
dc.description.librarian am2014 en_US
dc.description.librarian gv2014
dc.description.uri http://www.dejure.up.ac.za/ en_US
dc.identifier.citation Mawdsley, RD & Beckmann, J 2013, 'Language and culture restrictions in K-12 non-public schools in the United States : exploring the reach of federal non-discrimination law and implications for South Africa', De Jure, vol. 46, no. 1, pp. 310-344. en_US
dc.identifier.issn 1466-3597
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2263/33077
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Pretoria University Law Press (PULP) en_US
dc.rights Pretoria University Law Press (PULP) en_US
dc.subject Non-public schools -- United States en_US
dc.subject.lcsh Educational law and legislation -- South Africa en
dc.subject.lcsh School boards -- South Africa en
dc.subject.lcsh Language policy -- Schools -- South Africa en
dc.subject.lcsh Language and education -- South Africa en
dc.title Language and culture restrictions in K-12 non-public schools in the United States : exploring the reach of federal non-discrimination law and implications for South Africa en_US
dc.title.alternative Taal- en kultuurbeperkings in K-12 nie-openbare skole in die Verenigde State : 'n verkenning van die reikwydte van federale nie-diskriminasie wetgewing en implikasies vir Suid-Afrika af
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record